ZGŁASZANIE REKLAMACJI

Produkty sprzedawane przez sklep carpetforyou.pl posiadają, zgodnie z polskim prawem wszelkie gwarancje.

ZANIM ODBIERZESZ PRZESYŁKĘ
Stan przesyłki należy sprawdzić w obecności kuriera i zweryfikować czy przesyłka nie jest uszkodzona.
Jeżeli sprawdzenie nie jest możliwe przy kurierze, należy podpisać List Przewozowy, z adnotacją: "towar przyjęto bez sprawdzenia- warunkowo".
W ciągu 7 dni, należy zgłosić do firmy przewozowej żądanie, o przyjazd kuriera, celem spisania Protokołu Szkody.
Sprawdzenie to, może się odbyć tylko po podpisaniu Listu Przewozowego.

UWAGA!!!
Przyjęcie przesyłki BEZ ZASTRZEŻEŃ powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia mechanicznego.
Jeżeli Kupujący nie spisze z Przewoźnikiem Protokołu Szkody w momencie odbioru przesyłki lub w wymaganym terminie 7 dni, reklamacja nie będzie uznana za zasadną.

1. Uszkodzenia produktów powstałe w transporcie:
Jeżeli zamówiony produkt, po odebraniu, okaże się uszkodzony, koniecznie należy sporządzić PROTOKÓŁ SZKODY i zaznaczyć w nim USZKODZENIE OPAKOWANIA ZEWNĘTRZNEGO (jeżeli jest widoczne, nawet w małym stopniu).
Bardzo prosimy o dokładne kontrolowanie treści, zamieszczanych na listach przewozowych przez kurierów, przed złożeniem swojego podpisu.
Uszkodzony towar (wraz z Protokołem Szkody) należy przechować do czasu rozpatrzenia reklamacji.

2. Clip Sp. z o.o. w Państwa imieniu, może wystąpić do Przewoźnika z procedurą reklamacyjną. Należy zachować kopie dokumentów reklamacyjnych, jako dowód złożenia reklamacji.

3. Do procesu reklamacyjnego prosimy przesłać (list polecony priorytetowy):

- kopię Listu Przewozowego
- kopię Protokołu Szkody, podpisanego przez obie strony
- opis szkody, z dokumentacją fotograficzną
- Zgłoszenie Szkody

na adres:

Clip Sp.z o.o.
20-411 Lublin
ul. Wolska 11

Nieprzekraczalny termin składania w/w dokumentów wynosi 7 dni od daty otrzymania i stwierdzenia uszkodzenia przesyłki.
W przypadku reklamacji wymagane jest zabezpieczenie produktów w stanie nienaruszonym, do czasu zakończenia całego procesu reklamacyjnego

W przypadku uznania reklamacji przez Przewoźnika, towar wysyłany jest ponownie. W wypadku braku takiego samego towaru, klient otrzyma zwrot pieniędzy lub będzie miał możliwość wyboru innego towaru.

W przypadku Zgłoszenia rozbieżności towaru, z zamówieniem lub Zgłoszenia na wady fabrycznej towaru, bardzo prosimy o dokładne wypełnienie załączonego druku i niezwłoczne wysłanie go mailem, na adres: sklep@carpetforyou.pl

Towar zgłoszony do reklamacji, nie może być używany i nie może mieć trwałych odkształceń czy uszkodzeń.
Towar musi być w stanie niezmienionym, zabezpieczony przed uszkodzeniem.
W przeciwnym wypadku, reklamacja nie będzie uznana.

Kontakt:
pn. – pt. 8-16
tel.: 570 110 110
e-mail: sklep@carpetforyou.pl

.

.

Rozbieżność Dostawy.pdf

Zgłoszenie Szkody.pdf

Zgłoszenie na wady fabryczne.pdf

Upoważnienie.pdf


Akceptuję

Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (ciasteczka).
Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookies w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki