USZKODZENIE TOWARU PODCZAS TRANSPORTU

  • Każdorazowo w momencie odbioru naszej paczki należy w obecności kuriera zweryfikować czy produkt nie został uszkodzony podczas transportu.
  • W sytuacji, gdy stwierdzą Państwo uszkodzenie lub zabrudzenie towaru należy bezwzględnie sporządzić wraz z kurierem protokół szkody. Jeżeli nie jest to możliwe podczas doręczania paczki o zaistniałej sytuacji należy niezwłocznie powiadomić firmę kurierską DPD kontaktując się z ich infolinią (801400373) i umówić się na spisanie protokołu w najbliższym możliwym terminie.
  • Bardzo prosimy o dokładne kontrolowanie treści zamieszczanych na protokole przez kuriera przed złożeniem swojego podpisu.
  • Po spisaniu protokołu szkody prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny z obsługą sklepu - towar zostanie wymieniony na nowy. W wypadku braku takiego samego towaru, klient otrzyma zwrot pieniędzy lub będzie miał możliwość wyboru innego produktu.
  • Do odsyłanego towaru prosimy o dołączenie kopii listu przewozowego, protokołu szkody i dowodu zakupu.
  • Jeżeli Kupujący nie spisze z przewoźnikiem protokołu szkody w momencie odbioru przesyłki lub w wymaganym terminie 7 dni od doręczenia paczki reklamacja nie będzie uznana za zasadną. Przyjęcie przesyłki bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia mechanicznego.

WADA FABRYCZNA

  • W przypadku stwierdzenia wady fabrycznej towaru lub uszkodzeń powstałych podczas eksploatacji bardzo prosimy o dokładne wypełnienie zgłoszenia reklamacyjnego i wysłanie go mailem na adres: sklep@carpetforyou.pl

WZÓR ZGŁOSZENIA REKLAMACYJNEGO